آکــــــادمی دگـــــرش مرجع تخصصی در حوزه مشتری گرائی با رویکرد جذب و نگهداشت مشتری

مقالات آموزشی

معماری سازمانی

معماری سازمانی شامل شالوده و فونداسیون یک سازمان از نظر ساختار، فرایندها، رویه ها، شرح وظایف و تعاملات شغلی است که برای آغاز...

طراحی وب سایت

امروزه اغلب کسب و کارها در صدد بهره برداری بیشتر از فناوری اطلاعات، فضای مجازی و شبکه اینترنت به منظور معرفی محصولات...

سیستم هوشمندسازی کسب و کار

کسب و کار هوشمند، کسب­ وکاری است که  کلیه اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را آنالیز نموده و پس از پردازش، تحلیل و تبدیل آن اطلاعات به...

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتریان سیستمی است برای ایجاد ارتباط با مشتریان به صورتی که در نهایت موجب افزایش سطح تعاملات، ایجاد...

تحلیل کسب و کار و برنامه استراتژیک

بررسی وضعیت موجود کسب و کار، اتخاذ رویکردهای نوآورانه، مسیرهای چندگانه دستیابی به اهداف و مواردی دیگری که از الزامات...

توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار یعنی داشتن طرح و برنامه برای توسعه کسب و کار؛ هر کسب و کاری زمانی که در ابتدای راه قرار می گیرد باید...

تحقیقات بازار و برنامه بازارسازی

برنامه بازارسازی (Marketing Plan) در واقع تبلور و آمیخته ی حاصل از انجام تحقیقات بازار به همراه تحلیل کسب و کار می باشد. کلمه Marketing در...

بهبود کسب و کار

بهبود کسب و کار عبارت است از ایجاد تغییراتی در جهت رشد کسب و کار. مرحله نیاز به بهبود مرحله ای است که کسب و کار نیاز به تغییر و...

داده کاوی

داده ها به مجموعه حقایقی اطلاق می گردد که معمولاً در نتیجه تجربیات، مشاهدات یا آزمایشها به دست می آید. داده ها ممکن ...

نرم افزار کامفار (COMFAR)

سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO)، با توجه به نیاز صنایع گوناگون در خصوص تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی انواع طرح ها و به منظور تهیه ...

ساختار طرح کسب و کار

آنچه که محتوای یک طرح کسب و کار را در بر می گیرد بایستی پنج نوع اطلاعات را تحت پوشش داشته باشد 1.ماموریت کسب کار مورد نظر و...

تبلیغات اینترنتی

اشکال مختلفی از تبلیغات اینترنتی وجود دارند که متداولترین آنها شامل بنر، بنرهای دارای غنای رسانه ای، نامه های تجاری و تبلیغات مبتنی بر...

خلاصه مدیریتی چیست؟

خلاصه مدیریتی یکی از مهمترین بخشهای گزارش طرح کسب و کار می باشد. این بخش همان چیزی است که بیشتر خوانندگان به ویژه...

شش سیگما

در عرصه رقابت جهانی تنها سازمانهایی می توانند به حیات خود ادامه دهند که با درک تهدیدها و شناسایی فرصت های جدید...

داشبورد در هوش تجاری

داشبورد (Dashboard)، اصطلاحی است که دقیقا کارکردی به مثابه داشبورد اتومبیل دارد. یک نمای کلی که در یک نگاه می توان وضعیت کسب و کار...

کسب و کار هوشمند

محیط کسب و کار دائماً در حال تغییر است و بر پیچیدگی های آن اضافه می­شود. سازمان­ ها و شرکت ها تحت فشارهایی هستند که آنها را وادار می کند...

تاریخچه هوش تجاری

اصطلاح هوش تجاری ( هوشمندی) توسط گروه گاتنر در اواسط دهه 90 ابداع شد. با این حال، مفهومی بسیار قدیمی تر است. این عبارت ریشه در...

انبارداده

یک انبار داده (Data Warehouse) که با DW هم نمایش داده می شود، به زبان ساده، مجموعه ای از داده های تولید و گردآوری شده در یک...

تحلیل استراتژیک

بررسی وضعیت موجود کسب و کار، اتخاذ رویکردهای نوآورانه، مسیرهای چندگانه دستیابی به اهداف و مواردی دیگری که از الزامات برنامه استراتژیک...

برنامه بازارسازی

برنامه بازارسازی (Marketing Plan) در واقع تبلور و آمیخته ی حاصل از انجام تحقیقات بازار به همراه تحلیل کسب و کار می باشد...
خلاصه کتاب ها

به آکادمی دگرش بپیوندید