درباره ما

درباره آکادمی دگرش

درباره ما

درباره آکادمی دگرش

فعالیت آکادمی دگرش 

امروز هر کسب و کار مستقلی، فارغ از اینکه چه محصول یا سرویسی را تولید و عرضه نماید (ولو بهترین محصول و خدمت!) ولی نتواند مشتریانی را جذب کند، یا مشتریانی را که جزو دارائی های آن است ازدست بدهد ، به طور قطع به یقین، (دیر یا زود) شکست خواهد خورد.

با این تفکر، اولین گرایشی که باید در خود ایجاد کنیم مشتری گرائی و مشتری مداری است. مشتری گرائی یعنی گرایش داشتن کسب و کار به سمت مشتری.

به عبارت دیگر مشتری گرائی یعنی داشتن اهداف، نقشه، برنامه ها و انجام اقداماتی برای جذب مشتری، حفظ و نگهداشت مشتری،

آکادمی دگرش از طریق جمع آوری و ارائه مقالات مختصر و مفید و تولید محصولات محتوائی مانند خلاصه کتاب و همچنین معرفی و اجرای راهکارها و ابزارهای موثری در این زمینه، تلاش دارد تا به صاحبان کسب و کار و کلیه کسانی که به این موضوع علاقمند هستند و در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، کمک کند که بتوانند بستری را فراهم کنند تا بتوانند مسیر و استراتژی صحیحی را طی کنند که در نهایت به توسعه و بهبود کسب و کارشان منجر شود.

لینک های کاربردی

محصولاتی که بهتون کمک میکنه