برنامه بازارسازی

برنامه بازارسازی

تحقیقات بازار و برنامه بازارسازی

  • تحقیقات بازار و برنامه بازارسازی چیست؟
  • چقدر به تحقیقات بازار برای موفقیت در کسب و کار باور دارید؟
  • چه برنامه ای برای نفوذ در بازار و جذب مشتریان دارید؟
  • ارزش و قیمت محصول شما برای گروههای مختلف مشتریان به چه صورت است؟ یکسان یا متفاوت؟
  • برای تسخیر بازار در آینده چه طرح و نقشه ای دارید؟

این ها تنها بخشی از سوالاتی است که از مرحله تحقیقات بازار پاسخ به آنها آغاز می گردد و نتیجه آن در برنامه بازارسازی مشخص می شود.

برنامه بازارسازی (Marketing Plan) در واقع تبلور و آمیخته ی حاصل از انجام تحقیقات بازار به همراه تحلیل کسب و کار می باشد.

لینک های کاربردی

فهرست مطالب

محصولاتی که بیشتر بهتون کمک میکنه