شش سیگما

شش سیگما

در عرصه رقابت جهانی تنها سازمانهایی می توانند به حیات خود ادامه دهند که با درک تهدیدها و شناسایی فرصت های جدید…

داشبورد در هوش تجاری

داشبورد (Dashboard)، اصطلاحی است که دقیقا کارکردی به مثابه داشبورد اتومبیل دارد. یک نمای کلی که در یک نگاه می توان وضعیت کسب و کار…

کسب و کار هوشمند

محیط کسب و کار دائماً در حال تغییر است و بر پیچیدگی های آن اضافه می­شود. سازمان­ ها و شرکت ها تحت فشارهایی هستند که آنها را وادار می کند…

تاریخچه هوش تجاری

اصطلاح هوش تجاری ( هوشمندی) توسط گروه گاتنر در اواسط دهه 90 ابداع شد. با این حال، مفهومی بسیار قدیمی تر است. این عبارت ریشه در…

انبارداده

یک انبار داده (Data Warehouse) که با DW هم نمایش داده می شود، به زبان ساده، مجموعه ای از داده های تولید و گردآوری شده در یک…

تحلیل استراتژیک

بررسی وضعیت موجود کسب و کار، اتخاذ رویکردهای نوآورانه، مسیرهای چندگانه دستیابی به اهداف و مواردی دیگری که از الزامات برنامه استراتژیک…

برنامه بازارسازی

برنامه بازارسازی (Marketing Plan) در واقع تبلور و آمیخته ی حاصل از انجام تحقیقات بازار به همراه تحلیل کسب و کار می باشد…

صفحه اصلی

آکــــــادمی دگـــــرش مرجع تخصصی در حوزه مشتری گرائی با رویکرد جذب و نگهداشت مشتری https://degareshco.ir/wp-content/uploads/2023/06/InShot_20230607_165217524.mp4 مقالات آموزشی ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب […]

حساب کاربری من

ورود ثبت نام ورود نام کاربری یا آدرس ایمیل * گذرواژه * مرا به خاطر بسپار ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ عضویت آدرس ایمیل * گذرواژه * اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده […]